Brev:
D-vitamin - 1 mdr.
20. juli 2004
Alder:
1 mdr.
D-vitamin - 1 mdr.
Hej
Jeg sidder i Kina og har et spørgsmål ang D-vitamin. Jeg har været uheldig og kan ikke selv amme min søn, så han får modermælkserstatning. Han er 1 mdr gammel.
Han får Nestle nan 1 og der står at der er D-vitaminer i, skal han stadig have ekstra?
Min søns far er mulat, men min søn er ikke mørk. Skal han stadig have til han er 2 år?
Håber du kan hjælpe mig.
Med Venlig Hilsen
Pia